Ska elever lära sig om analsex på skoltid?


I måndags skrev Roland Poirier Martinsson på denna plats en kolumn, som en bit in i texten nämnde att svenska skolor lär ut teknik för analsex till 14-15-åriga barn.

”Jag trodde – naivt skulle det visa sig – att media och vissa politiker – till exempel skolministern – skulle gå i taket. Men mycket lite hände.

Därför finns anledning att borra vidare i detta.

Den 15 oktober hade programmet Skolfront i SVT2 följande tema: ”Ska elever lära sig om analsex på skoltid?”. Programmet inleddes med följande ord av den manlige programledaren: ”Vi ska följa med på en lektion i sexualkunskap där `kukbruk, fittfakta och analsex´ är självklara ämnen på schemat”.

I programpresentation preciseras vidare: ”Skolfront besöker en sex- och samlevnadslektion på Almunge skola utanför Uppsala. De får besök av Jessica Hansson, som är skolinformatör på RFSU. Eleverna får lära sig `Fittfakta och Kukkunskap´. Under lektionen går de igenom oralsex, analsex och onani.

På RFSU:s hemsida får man veta följande. De söker ”skolinformatörer” under rubriken ”Prata sex som extraknäck”. För att bli informatör ska man vara 20–30 år. Utbildningen består i en kurs på 50 timmar. För 1-2 ”pass” betalar skolan 3500 kronor. Det framhålls särskilt att ”Ingen skolpersonal får närvara under passen”. Alltså: ingen insyn i lektionerna.

Åter till tv-programmet. In i lektionssalen kommer nu en ung kvinnlig RFSU-informatör. Hon börjar med att fråga eleverna vad de kallar sina könsorgan. Hon meddelar att RFSU använder orden kuk och fitta.

Flickorna får lära sig hur man hanterar clitoris, pojkarna hur man trär på en kondom.

Och sedan… trumvirvel… höjdpunkten: så här gör man vid analsex. Noggrann redovisning. Använd glidsalva

Till slut. Har skolminister Björklund några synpunkter i frågan om lämpligheten av undervisning i analsex för skolbarn”?

Nu blir det väl ett jädrans liv om muslimer tvingas lyssna på lärare om hur analsex fungerar bäst.

Homosexuella i bl.a Iran får sina anus ihoplimmade med superlim som gör att dom dör under fruktansvärda smärtor.

Låt dom homsexuella göra vad dom vill med varandra. Men för tusan låt inte skolor blir en plats där analsex blir en del av undervisningen.

Vad blir nästa steg i skolsalen? skall ungarna lära sig hur dom kan byta kön enklast eller hur läderpiskor kan användas?

Glömde visst att Sverige skall vara ett föregångsland för alla människor och deras rättigheter. Stympning vore kanske något för svenska skolor att diskutera om, nu mer är det ju lagligt att åsamka barn smärta med diverse kirurgisk utrustning.

Men får ungen en liten dask i baken så är det barnmisshandel.

Skolor lär barnen hur analsex fungerar

10 Responses to Ska elever lära sig om analsex på skoltid?

  1. annullera skriver:

    SAMHÄLLET BLIR VISST BARA VÄRRE OCH VÄRRE FÖR VAR DAG SOM GÅR OCH FOLKET BARA JAMSAR MED HUR DJÄVLA SJUKT OCH DUMT DET ÄN ÄR.
    HUR ÄR MÄNNISKOR SOM BOR I DETTA LAND FUNTADE?

  2. 100% svensk skriver:

    Det är bra tragiskt hur motsägelsefull din lilla blogg är. Vi ska inte ha hit några muslimer för de våldtar och mördar och slåss, men det är okej att vi svenskar slår våra barn för att vi misslyckats med att uppfostra dem? Sedan raljerar du över RFSU som vill sprida kunskap i hur man har säkert sex innan någon skadar sig…
    Du och ”annullera” kan packa era väskor och flytta till Norge eller nåt om det inte passar. Jag kommer ju inte gråta över du och dina socialbidragsslukande försäkringskasseglidare försvinner från landet.

    • annullera skriver:

      Motsägelsefull! Vem är det som är motsägelsefull här? Du tar parti för muslimerna och deras Islam som är starkt emot att man över huvud taget har sex eller ens kysser någon innan de är gifta. Därav antar jag att det är så vanligt att dessa killar / män våldtar svenska unga tjejer, medelålders damer och även äldre kvinnor som de ser som svenne-horor som de kan göra vad de vill med. De sätter på allt de kommer åt i stort sett. Homosexuella får passa sig och flyr ifrån sina familjer pga att de aldrig kommer att bli accepterade pga sin sexuella läggning av sina anhöriga, i deras hemländer limmar de igen deras anus hål så att de går en smärtsam död tillmötes.

      Vilka är det sedan som är starkt överrepresenterade i detta land vad gäller våldtäkter, gruppvåldtäkter, grova rån, bilbränder mm. ISLAM står för kvinnoförtryck och förtryck! Blanda inte ihop det med att det finns enstaka idiotiska svenskar som misshandlar sina kvinnor, vi har här i Sverige aldrig accepterat att någon våldtar, misshandlar eller på annat sätt gör illa sina kvinnor, de blir anmälda på en gång. Sådana män är sjuka i huvudet och borde utrotas för evigt, jag vet inte om man kan bota en sjuk hjärna, jag tror inte det.

      Är det någon som skall flytta här ifrån så är det sådana personer som du. Accepterar man förtryck i ett fritt land då har man definitivt inte i detta land att göra. Jag skulle nästan kunna råda dig att flytta till Mellanöstern, där skulle du nog trivas djävligt bra så varför stannar du kvar här. Det kanske t.o.m är så att du är en av dem som kommit därifrån, därav ditt hat mot människor som inte accepterar det Islamska Förtrycket.

      • 100% svensk skriver:

        Kan du visa mig statistiken där det står vilka som är muslimer och vilka som är kristna? Jag vet att BRÅ har statistik när härkomstem finns med, men den med muslim, kristen, buddist hittar jag tyvärr inte.
        Bedriver SD anhängare nån form av källkritik eller är allt uppdelat i SANNING (det ni tror har hänt) och PK media (vänster, ljuger alltid)?
        Upps, nu drog jag alla SDare över en kant. Jag läste i PK media att 30% av SD är kriminellt belastat eller finns i KFMs register, det är en högre andel än de invandrare som finns om man slår i belastningsregistret eller KFMs databas. Vad jobbar du och Spikharry med? Ni kan väl ange branch iallafall, typ skogsindustri, tjänsteman…

        • spikharry skriver:

          Läser du koranen lika illa som du läser om kriminellt belastade politiker?

          20% av riksdagens politiker var dömda för brott. Motsvarande siffra för SD:are var 10%.

          Har du aldrig lärt dig att själv ta reda på fakta? eller är det som vanligt med rödingar att ni använder Expo som källa!

          Sök på ”källkritik” och lär dig något.

          Trivs du i Älvsjö?

        • 100% svensk skriver:

          Faktiskt aldrig läst Koranen. Inte bibeln heller för den delen. Vart får du dina uppgifter ifrån? Jag kan tyvärr inte komma ihåg källan, men det var nog DN eller nån annan PK-media, som ni kallar det. Expo har jag faktiskt aldrig heller läst och för den delen röstade jag blått i förra valet.
          När det gäller källkrtik, har du också en del att lära, min lilla vän.
          Jag bor inte i Älvsjö, det är Tele2s hub som står där, jag bor i Segeltrop och jag trivs, tackar som frågar.

  3. spikharry skriver:

    0%svensk

    Innan du drar vidare till Pakistan och utforskar dina jaktmarker så kan du passa på att ta fram ett något inlägg där där jag skrivit att det är okey att slå ”våra barn”.

    Du skrev ingen om stympningen som du och dina gelikar utsätter era barn för. Du är exakt lika blåst som dina islamist kramande vänner är.

    PS varför ändrar du namn/e-post vid varje inlägg? din IP-adress är den samma som tidigare.

    • 100% svensk skriver:

      Tänk att du alltid ska koncentrera dig på det relevanta… Mitt IP nummer…
      ”Men får ungen en liten dask i baken så är det barnmisshandel.” Vad betyder den meningen då?
      Sen har jag aldrig påstått att det är rätt att stympa någon. Alls. Vart läste du det? Dessutom är jag inte det minsta islam kramande. Jag är dock för invandring och att lagen följs. Lika lite som jag vill ha rånare våldtäktsmän eller annat löst folk i mitt land, vill jag ha folk som försöker uppnå politiska mål genom att ljuga. Svensk invandringspolitik är ett fiasko, men det är inte muslimernas fel.
      Sen är du som alla andra höger/vänster extrema… Vad skryter du med min epost och mitt IP för? Försöker du skrämma mig eller?

  4. Adem skriver:

    Svenne100 procent! Jag är själv invandrare men förstår innebörden av ”Men får ungen en liten dask i baken så är det barnmisshandel”.

    Har du problem med läsförståelsen!

    Håller med om det inte är muslimernas fel när politiker inte vet vad dom själva håller på med. Men muslimer överlag utnyttjar svenskars givmildhet och flathet till max.

    Känner en mängd muslimer som gapskrattar åt svenska myndigheter som håller dom bakom ryggen 365 dagar per år.

    Dom säger själva att i deras länder skulle myndigheterna aldrig hålla med snyltande gäster som utnyttjar allt och alla.

    Jobbar på ett ställe där några muslimer också jobbar, men hör nästan dagligen hur dom beklagar sig då deras lön är lägre än deras tidigare s-bidrag.

    Dom vill återgå till bidrag och gör allt för att bossen skall kicka dom.

    Ni svennar är så dumma så jag tror knappt det finns ett dummare folkslag på detta klotet.

    • annullera skriver:

      Alldeles rätt! Det finns inte ett mer dummare och naivare folk på denna jord än svenskarna.
      De är ett mycket lättlurat och naivt folk som låter sig duperas. Hela omvärlden skrattar åt oss och EU är inte sena med att utnyttja och sätta press på våra styrande och flata politiker! För övrigt är våra Riksdagspolitiker fega, ryggradslösa och ODEMOKRAISKA krakar som man skäms över. Våra medier och Rätt-samhället är alla rädda och är styrda uppifrån. Sverige har för övrigt börjat luta mer åt DIKTATUR än DEMOKRATI.