Sexuella övergrepp mot fyraåring i Sundsvall


Socialtjänsten i Sundsvall har polisanmält ett misstänkt fall av sexuella övergrepp mot ett fyraårigt barn.

”Det var i fredags som polisen fick in anmälan och Stefan Edin, chef för länskriminalpolisens utredningsrotel är mycket förtegen.

Det jag kan säga är att den utpekade gärningsmannen är en anhörig, säger han”.

Den utpekade gärningsmannen är en anhörig, det får min radrarvarnare att ge fullt utslag. Är det återigen en minoritet i landet som ligger bakom dessa avskyvärda sexbrott mot små barn?

Anhörig misstänks för sexuella övergrepp mot fyraåring

4 Responses to Sexuella övergrepp mot fyraåring i Sundsvall

  1. Erik skriver:

    Vill bara tipsa om att det tycks ha skett två misstänkta gruppvåldtäkter i och kring trakten till Ronneby de senaste dagarna. Tillsammans med övergreppet i Kristianstad har vi tre rapporterade fall inom loppet av en vecka. Det finns mer att läsa på BLT.se

    http://www.sr.se/cgi-bin/blekinge/nyheter/artikel.asp?artikel=3395951

    • spikharry skriver:

      Har läst rubbet om dessa våldtäkter, inväntar vidare besked om vilka som ligger bakom innan jag skriver om det.

  2. Robin_Shadowes skriver:

    Fredens religion-radarn går loss som vanligt här.

  3. annullera skriver:

    Inför dödsstraff mot dessa missfoster som ger sig på små värnlösa barn, jag finner inte ord. Jag blir så hatiskt när jag läser detta.