Namnen på rånarna finns här för den nyfikne


Serbisk polis kände till rånplanerna och tipsade svensk polis om att en kupp var på gång, skriver Aftonbladet på nätet. Enligt tidningen handlade det både om identiteter på rånarna och platsen för rånet.

Piloten heter Alexander Eriksson och har varit medhjälpare på bl.a TV4.

Reza Madadi från Iran även kallad ”Mad dog” ett nick-namn han fick under sin tid som kampsportare.

Goran Bojovic mera känd som ”serben”

Metin Akdag Turkiet.

Varför media till varje pris försöker dölja deras identitet trots att nästan alla bloggare själva letat fram dess uppgifter förstår jag inte.

Jerzy Sarnecki måste känna sig otroligt dum som vanligt? han påstod att det inte var invandrare som låg bakom rånet, nej det är svenskar sa han igår..

Det visar sig att det var ”kulturberikare” och en svensk som genomfört rånet. Nu vet jag iofs att alla kallas för svenskar så fort dom finns i landet. Men nu har lite mer fakta kommit fram som ni läsare måste få ta del av.

Här skall det inte mörkas som media och PK-ister alltid gör. Sanningen skall fram till alla som vill veta den.

Sedan tycker jag Polisen skall hyllas som nu verkar ha lyckats med att haffa rånarna. All skit dom fick direkt efter rånet ser jag enbart som smutkastning på hårt arbetande människor som vill oss alla väl..

Kritik kan vara befogat, men i detta fall skulle kritiken riktas mot dom styrande i landet som inte ger polisen mer resurser..

Svensk polis tipsades om rånplanerna

Nya misstankar mot helikopterrånare

Nya förhör under dagen

Silbersky kritiserar polisens agerande

. Fler av dem är sedan tidigare kända av polisen. En är en framgångsrik kampsportare

Han skulle aldrig göra det frivilligt

Reza Madadi

Reza Madadis blogg

40 Responses to Namnen på rånarna finns här för den nyfikne

  1. Trött skriver:

    Invandringen känns riktigt meningsfull när man får höra sånt här. Skulle man våga andas att vi fått hit en massa skit och att frågorna måste kunna diskuteras öppet, får man höra att man är främligsfientlig och rasist. Politikerna hyssjar åt en och journalisterna går i ledband. Vi måste väl för f-n kunna diskutera problemen med invandringen öppet och sakligt och inte leva under dessa potentater som bara vill förtiga sanningen.

    Jerzy Sarnecki tillstår aldrig att invandringen är ett problem, men det är det. Slutligen, Polisen har tillförts enorma resurser under senare år, men det innebär bara att alla fickar efter befordran och glömmer hur man gör bra polisarbete. det finns många Kling och Klang inom Polisen.

  2. Sebastian skriver:

    Å andra sidan finns det en massa invandrare som sköter sig… det är synd att ”vi” ska få skit för vad några idioter har för sig.

    • spikharry skriver:

      Finns tyvärr en massa invandrare som inte ”sköter sig” det är inte (några) som du försöker få det till.

      När en stor del av Finländarna kom hit fick dom följande besked: langar ni en enda pava så kastar vi ut er.

      Tiderna har förändrats, men svenska lagar och myndigheter lever kvar på 50-60 talet.

      Utvisa dräggen som begår brott.

  3. Jox skriver:

    Nåja.. Nu har svensk polis tur..
    Att snuten ödslar resurser är ingen hemlighet..
    Räcker att kolla på vad fan dom sysslar med!

    Men fö va det bra skrivet!
    Jag önskar det fanns en enda dagstidning som våga tala om sanningen för oss som älskar sverige för att det är gula å blåa landet.. Inte det vi ser i dag!

    Tack för din blogg!

  4. Hmmmmm skriver:

    Jo det finns extremt många som sköter sig..

    Men när de säger att de är urtråkade och de har inget att göra och det är därför de bränner bilar och kastar sten på polis och räddningstjänst..

    Så kanske de bör tänka om..

    Hur mycket tror de att ungdommar i tex storuman har att göra på kvällarna?

    Och inte fan bränner de bilar med mera..

    Ett enkelt förslag är att vid brott så utvisas hela familjen så skall ni se att de får dem att sköta sig

  5. JE skriver:

    Bäst att SvD slopar länken till din blogg!
    Tänker genast anmäla! Sånt här piskar bara upp hatiska stämmningar! De flesta invandrare är inte kriminella!

    Allvarligt, svenska journalister kommer antagligen få det riktigt hett om öronen om ett par decennier när etniska sammanstötningar är vardag och inbördeskriget står för dörren. Fy fan vilka landsförrädare de är.

    • Top Gun skriver:

      JE,
      Det är ju klart det kommer bli etniska sammanstötningar. Tror någon här i Sverige på fullaste allvar att någon bryr sig om mångkultur?

  6. pelle skriver:

    detta är ett bevis på att integreringen fungerar bra
    en svensk en serb och en turk
    det finns hopp för sverige
    pelle
    sd-are

  7. Ola Svärd skriver:

    är ju ändå den ytländska polisen vi ska hylla ! serbiska polisen hade ju koll medan svensk polis ännu en gång har noll koll på vad som sker under ytan

    o ändå ska man vara med o betala deras skitlöner fy fan

    föredrar isåfall betala till serbiska polisen då får man valuta för pengarna

    men tydligen är svenska polisen så duktiga enligt vissa ???

    var fan hjälper de att ta fast några rånare som inte hade muskler att hålla sig undan?
    vem beställde rånet ?
    var är pengarna ?

    där har du rånarna som kommer att beställa fler rån o bevisa ännu en gång att de är smartare än alla jävla skattepengar polisen får av oss för att mätta deras feta magar

    ytländska poliser is the shit

    att det sedan är nästintill riskfritt att begå brott o komma undan och att man får kärringstraff om man åker dit gör ju inte saken bättre utan lockar ju till både kleti o preti att försöka sig på brott i sverige

  8. Fredde skriver:

    Jag tror, att det är DESINFOMRATION som polisen har fått gällande uppgifterna, att det är riggat via medling till serbisk polis, för att gripa ” misstänkta ” med tidigare spaning i registret, för på detta sättet kan kronrånarna snabbt och säkert smita undan eftersom all fokus riktas åt fel håll. Om man planerar en sådan här rigid kupp – så krävs inte bara ren och skär intelligens – det krävs kontrainformation också.

    Att rånarna stack med separata båtar, och helikoptern sedan landade på annan ort – räknade man ut ganska direkt, undrar vad rikskrim sysslar med..

  9. GM skriver:

    Kan du du vara snäll o skriva ner dina källor till de namn som du har skrivit i din blogg ??

    Typisk svensk hyckleriet,utan tvekan bland de människor som har begått den här rånet finns mer svenskar men du bara ” vet inte hur o varifrån skrivit bara några namn på några av de som har varit invandrare .”

    Undrar varför skriver inte du namnet på de svenskar som åker nästan varje år till Thailand o liknande länder på ”pojk-sex” safari ???

    Eller Varför skriver du inte namnet på de svenska företag som har ”miljard $ business” med de värsta diktatoriska regimen i världen o när människor ifrån dessa länder flyr o kommer hit till Sverige kallar ni de för skit o kriminella .

    Snacka om hyckleriet på högt nivå .

    • spikharry skriver:

      ”Kan du du vara snäll o skriva ner dina källor till de namn som du har skrivit i din blogg ??”

      Förstår att du i rejält underutvecklad i hjärnan när du tror att jag skall avslöja mina källor till en fjolla som dig.

      Lär dig bättre svenska istället lilleman kuggade du på SFI 🙂

      Patraskt och slödder som dig behöver vi inte ha fler av i landet.

      • GM skriver:

        Haha,oj vad du tog åt dig 😀 skrev jag något som förolämpade dig el??
        Och det var väl allt du kunde komma med ?? blir inte sur ,Sanningen är alltid jobbig att höra ,O vad e det för språk du använder ”en fjolla som dig” ,e det inte lite grovt språk för dig ??

        Sådan grovt språk brukar man inte höra från intellektuella människor! Någon som du som försvara den hederliga svenskheten borde veta det!Aj aj
        I alla fall det e lugn, folk kan göra vad de vill när de sitter o gömmer sig bakom datorn ,det skulle varit spännande om du kunde stått framför mig o säga det 😉

        Så Du vågar inte skriva ner dina källor,du skriver ner några namn (utländskt namn)o klagar på invandringen o sen vill du inte anger din källor ?? Patetiskt

        Sådan Patraskt och slödder som du skämmer ut Svenska folket o Sverige.

  10. annullera skriver:

    Visst finns det en massa invandrare som sköter sig! De som kom hit på 50, 60 och kanske 70-talet som arbetskraft, de som kom hit för att arbeta och som tog seden dit de kom. Det är inte heller de invandrare som har verkliga asylskäl som det diskuteras och skrivs om på detta forum. Var och en som läser denna blogg borde förstå att det inte handlar om skötsamma och arbetsamma invandrare. Däremot finns ett visst klientel som Sverige tagit emot i flera hundra tusental på senare år och som endast kommit hit för att utnyttja den svenska välfärden, vi brukar kalla dem för ekonomiska invandrare. De är också de som skriker och skränar värst, kräver mest, ett folk som anser att alla skall anpassa sig efter dem istället för tvärtom. I deras ögon är vi också orena djur som de anser sig inte behöva visa någon som helst respekt. Det är ett folk som anser sig vara mer värda än alla andra, ett folk som kräver respekt, ett folk som tagit med sig sitt förtryck och hat till vårt land, ett folk som är starkt våldsbenägna och som vill begränsa vår DEMOKRATI, PRESS- och YTTRANDEFRIHET. De vill också införa sitt KVINNOFÖRTRYCK.

    I mina ögon är detta folk efterblivna inavlade fanatiker!

    • GM skriver:

      Jag håller faktiskt med dig även om jag själv är invandrare.Det finns många invandra som sköter sig, inte bara de som kom under 50, 60 och 70-talet som arbetskraft.
      Men du o alla andra svenskar ska veta en sak, i första hand de som drabbas hårt av de brott som vissa kriminella invandrare begår, är de andra invandrare som sköter sig o lever normalt som alla andra, men så fort det händer att en invandrare begår något brott dyker upp människor som ägaren på denna blogg ”spikharry ” o indirekt haka på alla invandrare,sån handling ökar bara fördomar.

      Vad vill han ”spikharry ” komma fram till genom att lägga upp 4 namn vars 3 av de är utländsk ?? vad händer med resten av gänget ?? Vill han påstå att det inte fanns nåt svenskt bland de ??

      Så spikharry vill komma fram till att, det e ok om du begår nåt brott så länge du e Svensk men om du e en invandrare så e det helt oacceptabel ??

      I alla fall Personligen tycker jag att Sverige borde utvisa alla kriminella Invandrare ,för att det e de som e belastning inte alla andra Invandrare.

  11. kalle12 skriver:

    Hahaha, vad dessa bittra rassar är lustiga. Vad beror er frustration på, att er låga intelligensnivå hindrar er från att leva ett lyckligt liv?

    Till hmmm: vart ska vi skicka alla blonda svenskar som begår brått?

    annullera: är ”ekonomiska invandrare” ett folk? Tack för råflabbet.

    Stolt utvandrad invandrare

  12. Spikharrys-lakej skriver:

    Nå, hur gick det sist i Thailand med hela tjocka släkten Spikharry? Hitta du dig några unga pågar?

  13. Stefan skriver:

    Att medierna inte hänger ut rånarna kan ju bero på att de inte är dömda än. Det borde inte bloggarna heller göra. Tänk om en av de gripna är oskyldig. Alla uthängningar har då ställt till enorma problem för denne. Bättre att vänta tills de är dömda. Tills dess skulle man kunna nöja sig med att skriva deras förnamn eller vilket land de kommer ifrån.

  14. Mr Speck skriver:

    Den organiserade brottsligheten har alltid varit internationell. Sveriges stora problem är gängkriminaliten (och bidragsberoendet) i förorterna med 90 % invandrare från mellanöstern och Afrika.

    USA och Frankrike har haft liknande problem, den enda lösningen är att bygga sådär 100 fängelser i övre norrland med plats för 50 000 blattingar som behöver interneras då deras asociala beteendemönster ej är förenligt med ett modernt västerländskt samhälle !

  15. Danie skriver:

    Det är ju typisk att vissa svennsssons vill få detta till en invandringsfråga. Det är ju så absurd den fokuseringen som finns bland vissa främlingsfientliga personer som använder detta för att föra eran främlingsfientliga åsikter. Detta fokuseringen händer dock bara i Sverige. I andra länder spelar nationaliteten inte roll när det handlar om kriminalitet. Kriminella ska straffas. Att invandringen skulle vara orsaken till detta är väldig väldig långsökt.

    • spikharry skriver:

      Danie/Rocco

      Varför använder du dig alltid av olika namn när du skriver inlägg?

      Kul att du studerat i fem år på ”universitetet” och dessutom arbetar och bestämmer över viktiga saker om mig och min familj 🙂

      Enligt den IP-adress du skriver ifrån ”193.183.16.24” så finns du på Högskolan i Halmstad.

      Inte skall du vara besviken när du fått ett städarbete. Var glad istället och håll Sverige rent MANNEN 🙂

    • JE skriver:

      Ehm, nu är det så att kriminaliteten _är_ en invandringsfråga högsta grad.
      28% av de som sitter i svenska fängelser saknar svenskt medborgarskap. Man kan bli svensk medborgare redan efter fem år i landet.
      En klar majoritet av de intagna är invandrare. Hur kan det inte vara en invandringsfråga?!

      I utländsk press så hänger tidningarna ofta ut brottslingarna, så allt bryr sig folk om att brottslingarna till stor del är importerade.
      Prova att gå in på en dansk eller norsk tidnings hemsida.

  16. Rocco skriver:

    Åt andra sidan, Jag fullständig SKITER i vad vanliga medelklkass arbetar svensssons tycker om min ursprung. Jag har kommit till detta land lär mig detta enkla språket på 2 år, studerat på universitet efter 5 år och arbetar och bestämmer om så viktiga saker om dig och din familj som du inte vill veta. Du viöll inte veta an en invandrare har din/din familjs framtid i sina händer efter 8 år. Försök göra detta i mitt land. Med tur hanterar du språket efter 10 år. Jag bor och arbetar där jag själv tycker och inte ska en jävla vanlig skitige svensson komma och bestämma var jag ska bo. Jag har efter 19 år mer rätt att bo i Sverige än sin 5 årige sonen. Jag är trött på denna fokuseringen. Jag skiljer inte från svensk och invandrare när jag gör mitt jobb. Skulle jag göra som vissa svenskar gjorde under 80talet så vet mig fan hur skulle det drabba några. Men jag bryr mig faktsik,( och det har jag från mitt land) Inte om natiionalitet. I mitt land utlänsk nationalitet speglar något positiv, tvärtom i Sverige., men vad vanliga människor tycker kan jag inte bry mig mindra. Det svenska staten som jag respekterar.

  17. allemand skriver:

    GM,

    Först och främst så har vi lagar i Sverige och det gäller alla. En lag är att ingen behöver avslöja sina källor, så när du hetsar upp dig över namn är det helt i onödan. Gillar du inte det, så flytta till ett ställe där det funkar enligt ditt sätt att se. Eftersom PK- media är precis tvärtom, d.v.s de gömmer problemen, så skall vi vara glada att det finns källor som t.ex.Spik-Harrys.

    • GM skriver:

      OKj,men om det e så, kan ”spikharry” lika gärna lägga upp namnet ”på de svenskar som åker nästan varje år till Thailand o liknande länder på ”pojk-sex” safari !!!

      Eller namnet på de svenska företagen som har ”miljard $ business” med de värsta diktatoriska regimer i världen ?? O när människor ifrån dessa länder flyr o kommer hit till Sverige kallar ni de för skit o kriminella o belastning för Sverige!! Tänk över det.

      ”O han behöver inte heller ange nåt källa , som du säger .”

      O jag hetsar inte bara över tre namn, jag tycker bara det e hyckleriet på högt nivå .
      SD kan inte bättre än så här.

      • allemand skriver:

        GM,

        I ditt land behöver folk inte åka till Thailand på pojksemester, ni gör det redan i ditt land.

        I ditt land har ni inga företag överhuvudtaget utan snart bara sand.

        Du är bara avundsjuk.

        • GM skriver:

          Hahah,gråt inte, Sanningen är alltid jobbig att höra 😉

          Men ärligt, varför bor du i Sverige om du trivs bättre i Thailand ?? 😉
          även om straffet är mildare i Sverige än Thailand . Din hycklare!

          O vad menar du med ”utan snart bara sand”!!?? E det här ditt svar??Haha.
          Tycker verkligen synd om människor som du ,ni behöver verkligen hjälp.

          O du har rätt ,jag e väldigt avundsjuk,speciellt på din låga intelligensnivå,Hahaha 😀

        • allemand skriver:

          GM,
          För att ha varit i Sverige och lärt dig detta lätta språk på två år, så är din svenska synnerligen dålig.

          Vet du inte vad sand är? Värdelöst skräp som ni har gott om.

          Dessutom har du problem att förstå skriven svenska, så jag föreslår fem år till på SFI.

        • GM skriver:

          allemand

          Hehe, Asså du e så pinsamt ointelligent o outbildade ,försök inte mer grabben.Har du inte nåt bättre argument att komma med än att skriva en massa barnsliga kommentarer så stick . Jag vill inte sänka mig till din nivå.
          O klart jag vet vad ”sand” e din ointelligenta människa,det e samma sak på Eng , Men jag frågade dig Vad du menar med hela meningen ”inga företag överhuvudtaget utan snart bara sand” ???? vad menar du med ”Snart”??
          O e det verkligen allt du kan komma med ?? ”i ditt land finns inga företag överhuvudtaget utan bara sand.” Jag e hemskt ledsen för dig.

          kom inte hit o klaga på min Svenska ,Min svenska ändå e tillräckligt bra för att upplysa outbildade människor som du. Gå och lägg dig.
          O Jag förslå dig att du ska skriva in dig hos nån psykolog o gör nåt åt din identitetsproblem o hatet.

          O din okunskap lyser igenom,undrar hur kan det går till att, du bor i Sverige men ändå är så outbildade !? ja juste det e invandrares fel .

        • GM skriver:

          allemand

          Hehe, Asså du e så pinsamt ointelligent o outbildade ,försök inte mer grabben.O om du inte har bättre argument att komma med än att skriva en massa barnsliga kommentarer,stick. Jag vill inte sänka mig till din nivå.
          O klart jag vet vad ”sand” e din ointelligenta människa,det e samma sak på Eng , Men jag frågade dig Vad du menar med hela meningen ”inga företag överhuvudtaget utan snart bara sand” ???? vad menar du med ”Snart”??
          O e det verkligen allt du kan komma med ?? ”i ditt land finns inga företag överhuvudtaget utan bara sand.” Jag e hemskt ledsen för dig.

          kom inte hit o klaga på min Svenska ,Min svenska ändå e tillräckligt bra för att upplysa outbildade människor som du. Gå och lägg dig.
          O Jag förslå dig att du ska skriva in dig hos nån psykolog o gör nåt åt din identitetsproblem o hatet.

          O din okunskap lyser igenom,undrar hur kan det går till att, du bor i Sverige men ändå är så outbildade !? ja juste det e invandrares fel .

        • allemand skriver:

          GM,

          Låt läsarna av den här bloggen avgöra de som du inte klarar av.

          Vem har pratat om hat?

          Jag framhåller fortfarande, vi lever i ett fritt land, så varför drar du dig inte tillbaka och sköter dina får och sanden istället. Det är du säkert bättre på en att skriva vulgära uttalanden som talar mer om vem du egentligen är.

          Bränt några bilar igen?

  18. annullera skriver:

    Svar till GM:
    GM det är faktiskt så att svensk media inte hänger ut kriminella invandrare och våldtäkts män alltmedan de hänger ut svenska kriminella medborgare, samt medborgare från övriga nordiska länder. Däremot är det helt ok att ge det svenska folket dåligt rykte i omvärlden genom att svensk media kallar ARAB-världens inneboende för svenskar när de åker fast för planering av TERRORDÅD! VARFÖR skall vi få dåligt rykte pga av dessa IDIOTER? Det är så att man mår riktigt illa! Varför skall svenska ur invånare bli uthängda som TERRORISTER när det handlar om ARABER som åker till sina hemländer för att utföra TERRORDÅD! Man kan sedan undra över varför de har flytt när de så gärna vill hem och slåss för sitt land och sin fanatiska tro. Varför stannade de inte kvar där de hör hemma? Vad gör de här?

    Sedan försvarar vi inte kriminella svenskar, men vi får själva ta ansvar för dem, vem skulle annars göra det? Skall vi skicka iväg dem till IRAN ELLER IRAK kanske.

    Det finns inget försvar vad det gäller Grova Kriminella Brottslingar och våldtäkts män, men varför skall Sverige vara ett land som tar emot all världens avskum? Varför tror du sedan att media inte hänger ut kriminella invandrare som de hänger ut sitt eget folk? Varför tror du att media och våra styrande politiker gör allt för att skydda dessa kriminella avfallsprodukter? GISSA TRE GÅNGER! Det är inte svårt.

    Polis, Räddningstjänst och t.o.m. media själva vet vilka det är som är Över-Representerade! Brottsförebyggande Rådet (BRÅ) kan ta fram siffrorna!

    Det är sedan inget försvar att skylla ifrån sig på kriminella svenskar. Tycker du det är ett bra försvar? Ge människor som vi tagit emot och givit en fristad ett erkännande till att kunna våldföra sig på vårt land och vårt folk för att vi har en del kriminella själva!

    Jag har läst i denna blogg om invandrarungdomar som kastat frätande syra på treåringar i sandlådan, jag har läst om invandrarbarn som hotat andra barn med kniv i sandlådan, invandrarungdomar som knivhotar och mördar svenska ungdomar för en mobilteleon, invandrarungdomar som slår ner och rånar gamla och handikappade osv. Detta kan jag tala om för dig är inte något svenskt beteende. Du kan sedan gå tillbaka i denna blogg och läsa om en ung svensk kvinna som fått sitt liv förstört pga av att tre Irakier gruppvåldtog och misshandlade henne mycket illa, hade det inta varit för dem hade hon kunnat levt ett normalt liv idag.

    Det är skillnad på invandrare och invandrare och Ni som är skötsamma borde om några regera över de avfallsprodukter vi tagit emot!

  19. ner skriver:

    lögn och nazzistsamh fixade syndabockar- den syndabock kan vara vem som helst i sv som mafia påklistar lögnanklagelser för att skydda riktiga rånare och mafia neocons-Orden

  20. Kryckan skriver:

    Rocco,

    Du måste ha stora identitetsproblem, vad du har läst och vad du har för titel spelar ingen roll.

    Varför klagar du på Sverige och tycker att ditt land är så bra, det är bara och packa och dra. Vi skickar räkningen till dig för alla gratisstudier som jag betalt med mitt arbete.

  21. spikharry skriver:

    allemand!

    När argumenten tar slut (GM) då är allt han har kvar förolämplingar och annat trams.

    Fortsätt du skriva ner dina åsikter och strunta i bilbrännaren 🙂

    //M.v.h SH

  22. Dalton skriver:

    Det är en gigantisk skillnad på invandrare å invandrare. Jämför inte en norrman eller finländare med en stenkastande mordbrännare från Arabien/Afrika. Där emellan har vi drägget från balkan som ligger lite högre upp i krimhierarkin än de arabiska ungdomsgangstrarna. Åtgärden heter urval och endast arbetskraftinvandring. De som inte sköter sig ska ut ur landet. Själv tänker jag bidra med en röst på SD. Tänk vad vi hade sluppit om vi likt finnarna tagit hand om förrädarna redan 1917! Tyvärr har vi ingen Mannerheim men gott om fega kärringar i båda blocken. Sverige är en skam för Norden!

  23. Sebastian skriver:

    Har läst alla inlägg och måste säga att du verkar vara en riktigt klok man Spikharry. Jag beundrar det du står för och jag kunde verkligen inte hålla med dig mera. Sverige måste införa någon slags ändring, såhär kan det inte fortgå längre. Någon gång måste vi, det svenska folket, sätta ner foten och säga stopp! Dessa invandrare förstör vårt samhälle, vår kultur och ekonomi. Allt fler personer blir misshandlade, våldtagna, och känner sig rädda. Min flickvän vågar inte gå ensam i parker på nätterna för att hon är rädd att någon kanske skall våldta henne. Det finns givetvis även svenskar som gör sådant, men dessbättre har vi inte detta låga , primitiva beteende som kriminella invandrare har från Balkanområdet. Kalla mig rasist, ni som vill det. Om det är rasistiskt att vilja försvara sin Svenska kultur, sitt fädernesland, och för en gångs skull kunna stå upp och säga ”Jag är Svensk” med stolt röst, då är jag fan rasist isåfall. // Irriterad svensk ungdom.

  24. Sebastian skriver:

    För övrigt så är du, GM, en jävla idiot som borde få ett nackskott.

  25. Dalton skriver:

    Så kom det idag ännu en nyhet om våldtäkt. Två 15-åringar har våldtagit en 10-årig tjej i Linköping under skoltid. Man döljer info om etnicitet och vilken skola, eftersom det senare ger svaret på det första. STASI skulle varit avundsjuka! Må explosionen komma, senast vid nästa val! Det värsta är att dessa pissråttor som hemma i ursprungslandet är stora nog att bilda familj, inte ens är straffbara här.
    Sverige har blivit ett kräkmedel, befolkat av sinnesslöa idioter som helt tappat förmåga till analys o reaktion! Natten till torsdag gjordes dessutom två försök att tutta på villor! Blir det den nya terrorn efter bilbränderna?

  26. Dalton skriver:

    Rocco har inte förstått orsaken till ilskan. Utlänningar som kommer till hans land lever inte på samhället utan tillför resurser. De bränner heller inte ner landets skolor, våldtar och rånar utan att straffas. De kommer heller inte i hundratusental per år likt Egyptens gräshoppor och med liknande resultat. Det är det avskummet som vi vill slippa! Inte arbetskraftinvandringen. Svenskar är toktolleranta eller skitfega! Ingen annan nation skulle acceptera de följder som dagens okontrollerade massinvandring innebär. Den har bl.a fört upp Sverige i Europatoppen i kriminalitet och i världstoppen i våldtäkt o rån! Inte ens talibanerna i Afghanistan hinner bränna ner fler skolor om året än vad våra invandrargangstrar gör. Det allvarligaste är dock att ingen politiker i etablissemanget vågar reagera. Debatten är nedtystad från högsta ort. En annan paradox är att de hederlga invandrarna reagerar mera på problemen än etniska svenska slöpannor.