Fängelse och utvisning för hot mot exfrun


En 37-årig boråsare hotade gång på gång sin exfru, hennes nya man och de båda gemensamma barnen.

”Nu döms mannen till fängelse i sex månader för olaga hot och överträdelse av besöksförbud.

Upprepade gånger ska mannen ha uttalat hot av olika slag främst riktade till sin före detta fru. Enligt tingsrätten liknar det mer eller mindre förföljelse.

Enligt barnens och exfruns berättelse har mannen under flera år hotat och även misshandlat kvinnan. Det är han dock inte dömd för.

Mannen döms också till utvisning”.

Olaga hot och överträdelse av besöksförbud anses av rätten vara så grovt att stollen döms till utvisning också.

Men när muslimer våldtar svenne ”horor” som dom själva kallar svenska tjejer för så får dom stanna kvar. Vi ser dagligen bevis på hur domstolar föringar våldet mot alla kvinnor förutom dom svenska.

Kaninmannen slapp utvisning trots att han erhöll PUT pga av en sjukdom han inte hade. Han stoppar 5 miljoner i fickan och låter oss andra betala för hans framtid i sverige, väl understödd av sittande regering och övriga partier.

Lura svensken, våldta hans fru, sambo,barn, katt, eller hund du blir inte utvisad ändå. Men hotar han sin egen före detta fru så kastas han ut.

Hoppas fler väljare i god tid innan valet förstår vad som kommer att hända om 7-klövern får mandat att styra landet utan inflytande från SD. Katastrof är bara förnamnet.

Folkvalda politiker har inget till övers för svenskar, vi skall vattnas ur ordentligt att betala skatt, så att alla ny-svenskar kan njuta av livet.

Fängelse för hot mot exfrun

9 Responses to Fängelse och utvisning för hot mot exfrun

  1. Jo skriver:

    En av Mona”muslims” vänner fick för sig att det var fritt fram att klappa min kvinna på baken på ett dansställe vi besökte för en trevlig kväll.Vilket alla kulturberikare verkar tro att man får göra hur som helst, men döm om hans förvåning när jag satte hårt mot hårt och ordnade på en gång att han fick äta ur ett sug rör en längre tid.

    Jag är helt övertygad att man måste lära asen veta hut på ett sätt som dom sent ska glömma om man ska få till en attityd förändring! Aldrig i livet att jag skulle ens tänka på tanken att ta på någon annans kvinna allra minst när mannen går vid sidan och håller hand och man inte på något sätt kan ta miste på att kvinnan i fråga är upptagen!

    Jag kommer att fortsätta felkorrigera deras felbeteenden i framtiden i fortsättningen oxå så gott jag kan och kommer åt! *LER* VILKET jag uppmanar alla att göra vid behov!

    • Dansken skriver:

      Trevlig läsning, Jo, hoppas det var ett äckligt litet sug rör, han fick äta ur.

    • Marielle skriver:

      Fyfan, vad bra. Det skulle finnas fler män som du.

      … Och mindre risk att hela släkten hoppar på en om de får tag på en.

  2. RICHARD skriver:

    Detsamma hände mig o frugan,men innan jag hann göra nåt så fick mutfi en käftsmäll av frugan,haha,t.o.m jag blev paff,berikaren lommade tyst iväg,väldigt överraskad.

  3. Pia skriver:

    Vi skickar hem musslorna till Jo 😉

    //Pia

  4. Robin Shadowes skriver:

    En grej som hade varit kul att testa vore att snabbt som fan ta ett järn-grepp om påsen där nere. Eftersom dessa as nästan aldrig är ensamma medan svensken oftast bara har sig själv att lita på så sänder man ett meddelande till bruschorna runt omkring, backa och försvinn om ni vill att er kompis ska kunna yngla av sig fler mussar i framtiden.

  5. Jo skriver:

    Vill tillägga att våld bara löser våld och inget annat.Den som slår först är i överläge nästan jämt och det ska till en erfaren fajter för att ta sig ur ett underläge.

    När det gäller civiliserade människor så räcker munlädret till i alla lägen men ibland så vill även reptilhjärnan ta över i vissa sammanhang. Men det är just det som skiljer oss åt, mena folk och vanliga svenskar….hjärnkapaciteten! Ett folk som har levt i ett slutet samhälle där männen bestämmer bara för att dom är starkare än kvinnorna rent fysiskt, vad kan man mer begära av dessa så kallade män?!

    Dom kommer hit och tror att dom kan göra på samma sätt som i deras hemländer emot sina kvinnor och barn. När dom begår det första övertrampet så ut med dom bara! INGET SNACK! Och Pia, jag har plats för en hel del på mina ägor och en traktorgrävare finns att tillgå för att kunna gräva… *Ler*

    • Robin Shadowes skriver:

      Har du grisar också? Jag brukar förespråka Deadwood-metoden att kasta skiten till grisarna och låta dom äta upp kroppen som både försvinner plus att det är ett passande öde för mussar som på vis blir blåsta på dom 72 oskulderna och hamnar i helvetet istället. 🙂

      • Jo skriver:

        Jo då det finns grisar oxå vid behov att tillgå *L* Men jag tycker synd om dom rara liven att behöva äta sur musse ! 🙂 Annars så tycker jag att du tänker sunt och är en vis man *S*

