Man rånad av tre ynglingar i mångkulturella Malmö


En man promenerade på Rasmusgatan när tre personer gav sig på honom och rånade honom på hans plånbok. Händelsen inträffade vid fem-tiden på onsdagen i Malmö.

”Gänget gav sig först på mannen och misshandlade honom innan de tvingade till sig kontanter och bankkort. De sprang sedan snabbt från platsen i riktning mot Ystadvägen.

En polispatrull sökte efter rånarna med hundar men lyckades inte få fatt på dem. Den rånade mannen klarade sig med mindre blessyrer och behövde inte föras till sjukhus”.

Ilmar Reepalu och Malmö stad skryter om hur staden växer så det knakar, visst det stämmer mussarna flyttar in i mängder och svenskar lämnar våldets huvudstad.

Du gamla härliga tid ljuva femtiotal, en gammal men fortfarande väldigt gångbar låt. Kriminella slödder styr och ställer över i stort sett hela Malmö med omnejd.

Tänk att det kunde gå så illa på några få år när Socialdemokraterna styrda skutan rätt åt helvete.

Man gängrånad på Rasmusgatan

8 Responses to Man rånad av tre ynglingar i mångkulturella Malmö

  1. Per-Åke skriver:

    Stor chans att det var svenska drägg ;)…………Not

  2. ulrika skriver:

    Spikharry,läste just på Gudmundsons blogg,du vet han som är skribent på SVD.
    Vi svenskar har just blivit måltavla för terrorhandlingar om vi inte innan Lördag ber om förlåtelse för Wilks rondellhundar.
    Jag har inte lärt mig att länka än,men den är lätt att finna på nätet.

  3. rallykalle skriver:

    Hmmm…

    Hur ska man skydda sig mot muslimer? Jag gjorde en liten observation i går:
    Jag och min hund (en liten en) gick och strosade på Kalmars gator och tittade i skylfönster i det vackra vårvädret. Mot oss kommer ett muslimskt par: Kvinnan i slöja och några steg bakom mannen. Jag gjorde ett litet experiment: jag gick så att vi skulle mötas nära, och med hunden mellan muslimerna och mig. Mannen flyttade sig från mig, så gott det gick, medans kvinnan i princip plattade ut sig mot husväggen, En klar reaktion att hunden var oren, och inte fick beröras. Lite senare mötte jag en ensam muslimsk kvinna, med samma resultat.

    Så mitt förslag till alla icke-muslimer är:
    Skaffa hund! Och låt hunden gå nära muslimerna!

    Avslutar som alltid med:

    Brunt är en nyans av rött.

    Blandar man rött och grönt (islam) blir det brunt….

  4. lasse1 skriver:

    Ja, Malmö tillhör väl en av Sveriges värsta städer, vad jag förstår, av kriminalitet o. brottslighet.
    Tänk, Malmö under 50 o.60-talen.
    En tidigare blomstrande industristad med en välmående befolkning.
    Hur står det till med den staden nu, månntro?
    Avskum tydligen, som där har placerats i en oförminskad takt.
    Finns ingen hejd på stolligheterna tydligen.
    Rån, våldtäkter, mord o. misshandel samt otaliga anlagda bränder tillika..
    Ständigt dagliga rubriker. Vad nu detta beror på?
    Fråga kommunalrådet Ilmar Reepalu, han kan säkert ge svaret.
    Och fler av dessa vidriga osvenska företeelser, vill han tydligen få mer utav i den gamla arbetarstaden Malmö.

    Och sossarna i Malmö tycks svälja förtreten…
    Helt makalöst..Och han får också fortsätta som om inget har hänt?

    Finns bara ett sätt. Gör Er av med karl under september.

    • rallykalle skriver:

      Eller bygg en mur runt Malmö och kalla det för Malmö allmäna fängelse.

  5. Robin Shadowes skriver:

    Jag var i Malmö för tre veckor sedan för första gången på nästan två år. Det senare besöket var faktiskt angenämare än det förra men då var det i början av sommaren och stan vimlade av mussar. Trots att det var en solig vårdag med upp mot 12 grader så såg jag faktiskt ovanligt lite mussar. En och annan hijab men ingen sopsäcks-draperad musse-hona. Behövde bara höra det äckliga kräk-språket två gånger och bara i all hast. Steg på en buss utanför centralen för att fråga vilken buss som gick dit jag skulle. Det visade sig att jag kommit på rätt buss direkt. Chauffören såg ut som en jugge men han var nog inte mussla för han var inte ett dugg otrevlig, snarare tvärtom. Fick äntligen tillfälle att gå på Folk & Rock. Finns inget som än riktig gammaldags skiv-affär, speciellt som om dom är välsorterade som F&R. Synd att dom lade ner affären i Lund för några år sedan. Besöker nämligen Lund 4-5 ggr om året medan jag nästan aldrig är i Malmö eller Helsingborg.

  6. RICHARD skriver:

    När jag ska åka taxi med hunden,talar jag alltid om till telefonisten att jag ska ha en jycke med mig,då får man garanterat en muslimfri taxi.

