Vad tänker du rösta på i riksdagsvalet? SD finns inte med som alternativ


Dagens Nyheter har idag en omröstning (Vad tänker du rösta på i riksdagsvalet?)

Självklart så fattas ett parti som under snart ett års tid i varje undersökning fått en bra bit över 4 procent.

Känns väldigt demokratiskt att ett parti som har 100 000 tals anhängare inte får samma möjlighet att rösta som bl.a kommunisterna (V) har.

PS Granskningsnämnden för radio och TV har fällt Sveriges Televisions program Dokument utifrån.

Chefredaktören för tidningen Expo sade i programmet att de tre personer från (SD) på olika sätt hade sponsrat nazistiska grupper. GRN anser att programmet stred mot kravet på opartiskhet eftersom de utpekade personerna inte fick bemöta kritiken.

Socialdemokraterna plockar in före detta nazister i partiet, men det är inget dom vill skriva om i PK-media.

Tipstack till Johnny och Håkan

DN: Vad tänker du rösta på i riksdagsvalet SD finns inte med

Dokument utifrån fällda för inslag om SD

3 Responses to Vad tänker du rösta på i riksdagsvalet? SD finns inte med som alternativ

  1. Hasse 51 skriver:

    VARFÖR ?????? I det demokratiska Sverige……..Men det är kanske nån / några som biter sig i svansen. Jag var nämligen på ett fik här i staden och 4 st 50+ damer varav några återfinns i stadens ( Sossestyrda) komunhus ( som sekreterare). Och jag skärpte hörseln när jag hörde en av dom sade att hon var medlem i SD !
    Och hon fick genast bifall av de andra, bland deras diskussion hörde jag att många i deras närhet tänkte oxå rösta på SD ! Fan om det verkligen blir så………Men något är klart på gång !

    Hasse tänkande i snön

  2. Per-Åke skriver:

    Skönt med äkta svensk demokrati ❗

  3. Sveas rika skriver:

    Jag har ju lite svårt med Ursula dåra men fredderly ser ju söt ut!!!
    Uähhck, Centerrulle säger jag bara.

    Näe tacka vet jag SD
    \Svea

