Grinigt mejl från TT:s egen PK-ist Fredrik Billinger


Intressant att TT uteslutande ger sig på bloggar som är svensk och SD-vänliga.

För några månder sedan var det Göteborgsposten som spelade Sveriges samvete och skickade ett mejl att det inte är okey att publicera delar av deras artiklar ihop med mina rasistiska inlägg (sanningen) för oss andra.

Nu var det dags igen och TT:s egen lilla PK-ist Fredrik Billinger, kräver nu att alla inlägg som har med TT att göra skall bort från Spikharrys blogg.

Fredrik lille vän!! du kan alltid styra dina medarbetare på redaktionen och hjärntvätta dom hur ofta du vill.

På min blogg avgör jag själv vad som publiceras utan att ens ägna en tanke på din patetiska varning.

Får jag för mig att planka alla era nyheter rakt av så gör jag detta utan att blinka. Nu är det iofs inte mycket som är värt att planka rakt av, då det mesta ni sprider omkring er är så otroligt Politiskt Korrekt så man nästan blir illamående.

Välkommen tillbaks Fredrik Billinger 🙂

Såg precis att Fredrik jobbat hårt härinne på bloggen idag för att leta fram fakta..

spikharry.wordpress.com 2010-02-08 11:05:30 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 11:05:04 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 10:35:18 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 10:33:44 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 10:12:18 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 09:50:05 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 09:46:09 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 08:59:04 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 08:05:21 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 08:02:34 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-08 08:01:51 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-06 12:51:50 – Tidningarnas Telegrambyrå
spikharry.wordpress.com 2010-02-06 12:51:30 – Tidningarnas Telegrambyrå

Duktigt pojk 😉

29 Responses to Grinigt mejl från TT:s egen PK-ist Fredrik Billinger

  1. Gustaf Janson skriver:

    Hupps, nu får du snart WordPress på dig, precis som Politiskt Inkorrekt. Dom är oerhört snabba att stänga av bloggar som blir anmälda, och dom gör det helt utan förvarning eller meddelande om vad dom anser vara brott mot deras regler.

  2. Demokratbloggen skriver:

    TT är väl en officiell nyhetskälla?

    Då är det väl okej att hämta artiklar där!

    Bra svar för resten Spikharry!

  3. Blodsven skriver:

    Exakt, Spiken! Den jävla dyngan som dessa PK-arsel levererar kan väl bara fåntrattarna själva tro på…

  4. annullera skriver:

    Lika dum som han ser ut! Men vem blir förvånad över dessa pajasar till journalister!

  5. allemand skriver:

    Jag har vid ett flertal tillfällen tillskrivit TT då jag tycker att det minsta man kan begära att de klarar av svenska från grunden. Svar? Nej då.

    En praktgroda som TT levererat= någonting gås igenom? Jag frågade om det var Mårten Gås de avsåg? Inget svar.

    Spiken, de är knappt värda att kopiera.

  6. spikharry skriver:

    Till saken hör att jag aldrig plankat något från TT:s sida. Tar en del av vissa tidningar och lägger sedan till resten själv och framför mina åsikter.

    Jo en gång tog jag en artikel från TT det var när dom skrev rakt ut om att invandrare låg bakom några brott, kort därefter plockade dom bort sanningen och då hade jag sparat deras artikel 😉

    Att dessutom är valår gör ju sitt därtill..Stoppa svenskvänliga bloggar som krossar alla dom övriga med hästlängder.

    Bloggtoppen.se lista säger det mesta.

  7. Sveas rika skriver:

    Det var ord och inga visor från våran alldeles egen
    ”Speaking Harry”.
    Dirty harry kan slänga sig i väggen vid jämnförelse med dig.
    Stå på dig ”Spiken” annars gör nå´n annan det! 😉

    \Svea

    • Robin_Shadowes skriver:

      Det var Dirty Harry som sade nåt i stil med, åsikter är som rövhål, alla har ett…

  8. Inge Sandén skriver:

    Mycket bra svarat.
    Dom vet att vi kommer att ställa dom till svars,för alla sverigefienliga uttalanden dessa fega PK-ister gjort.
    En sådan där liten skitstövel som Fredrik Billinger är det ingen Sverigedemokrat som räds.
    Tror han att vi är rädda för hot.

  9. Sveas rika skriver:

    P.s jag skulle ha markeratm den där Bill inger`s mail som skräppost . D.s

    \Svea

    • spikharry skriver:

      Vidarbefodrar mejlet till Sverker som kan kasta det i tunnan 🙂

      Härligt med stöd från sina läsare, det värmer verkligen.

      Nisse! jag har allt tänkt på det du påpekar mer än en gång. Sedan tycker jag personligen att skribenter måste få möjlighteten att uttrycka sina innersta tankar.

      Men visst vissa gränser måste det finnas.

      Lyssna och njut.

  10. NIsse skriver:

    Spiken, skaffa en egen domän, kostar en hundring…Med snubbar som mig bland kommentarerna blir du snart bannad…Ös på!

  11. lasse1 skriver:

    Vi väntar också på den dagen, då den svenska riksdagen genom en enhällig votering godkänner utslaget; Totalförbjuda allt bloggande som avser all form av invandring och integration i Sverige…

    Den dagen kan komma.
    I ett land som Sverige som har en riksdag som styrs med flum och halvkommunistiska dogmer. Proppfullt av PK – arsel ur samtliga partier.

    Kan bli en realitet i morgon? Nästa vecka?
    Om en månad? Lagomt till valet?
    Inget är omöjligt i Sverige längre.

  12. lasse1 skriver:

    Hej igen! Stå på dig Spikharry!…
    Ser till min förtvivlan också, att jag har böjt det oböjliga ordet lagom..

  13. lasse1 skriver:

    ”Blåsippans väg”.. Typiska blandningar av genuina svenska landskap med skön melodi o. text….Bara att gratulera Sd till valsången…Om det nu är en valmelodi?

    Blir nästan lite tårögd till melodin …när man tänkar på de falska politikerarsel som har regerat och regerar, konungariket Sverige…

    • annullera skriver:

      Jag håller med lasse1 om att detta är en jättebra låt, bra melodi, bra text som säger väldigt mycket. När man sedan ser de vackra bilderna och tänker på hur våra riksdagspartier gör allt för att förslumma vårt vackra land, då kan man inte bli annat än ledsen! Konstigt att inte folk i detta land reagerar mer än vad de gör, men det beror väl på att de blir förda bakom ljuset och hjärntvättade av PK-Eliten och media.

      Landet Sverige ett DIKTATURLAND där man inte längre får ha en egen åsikt!

  14. spikharry skriver:

    Ja du Lasse det är en vacker låt som gör en tårögd. Men dom har en ny valmelodi.

    Här har du den. Inte lika bra men det är iofs live så kan bara bli bättre och bättre.

  15. Robin_Shadowes skriver:

    Vem fan bryr sig om TT? Dom är inget annat än dyngspridare och Fredrik Billinger inget annat än en sketen liten dyngbagge. Fortsätt låna från dem när så krävs. Både den lille dyngbaggen och hans dynghög kan dra åt helvete.

  16. naivtive skriver:

    Den uppdateras inte längre men som arkiv finns den kvar, bloggen TT-kritik.

    Det är intressant hur en nyhetsförmedlig tillåts vara tillsynes opartisk, men vid närmare granskning ägnar sig åt manipulering och censur.

    http://tt-kritik.blogspot.com/

    Som även Kapten Klänning så ”Vem kan man lita på”

  17. JOG skriver:

    Tuff blogg det här vill bara säga att jag är jävligt
    imponerad.

  18. Tomas skriver:

    Respekt, Harry!!

  19. Svensk media skriver:

    Om du inte har tillgång till TTs telegram som de bara sänder till medlemstidningar så kan de knappst anklaga dig för att publicera dem. Om någon tidning vill klaga sa kan de göra det men TT har inget belägg för sitt påstaende som jag ser saken.

    Be dem bevisa sina påståenden.

  20. lasse1 skriver:

    Jag tycker absolut att Sverigedemokraterna borde ta sig en funderare på om inte ”Blåsippans väg” ändå inte är den rätta valmelodin.

    Skall man framföra en valmelodi, som tar tag i folks medvetande, stundtals ger vissa starka känslor…. blandat med svensk sommarnatur, då är ”blåsippans väg” den rätta valmelodin.
    Samtidigt så ser vi lilla blonda grabben som ett känslosamt kort inslag…Det är faktiskt Sverige det är fråga om. (Det kan ha vartit Du)
    Kalla det gärna nationalism… Det står jag för.

    När man under melodins utmärkta text o. sång, tänker på de politikerarsel ur samtliga riksdagspartier, som medvetet styr Sverige, för eller senare mot avgrunden…

    Då blir man illa berörd. Jag är nog inte ensam.

    • annullera skriver:

      Jag håller med dig lasse om att blåsippans väg tar tag i folks medvetande och ger starka känslor, jag tycker också den är bäst.

  21. Sveas rika skriver:

    Jag känner mig nödd te å hålle me Lasse1.
    ”Blåsippans väg” FASTNAR bättre.
    Den sätter som sagt känslorna i svall.
    Jag har den i bilen & hör den så gott som dagligen men blir inte less på den(Kanske pga. Budskapet)

    \Svea

  22. Allemand skriver:

    Håller med Svea och Lasse1.

  23. lasse1 skriver:

    Det är faktiskt så…En melodi skall väcka känslor, starka känslor faktiskt. Blandat med en viss vemodskänsla när man lyssnar på djupet…
    Det kan vara; punk, rock, klassiskt eller vanlig populärmusik eller vad man nu vill. Men den skall ”sitta där”.
    Det gör definitivt ”Blåsippans väg”.
    När man även ser de vackra sommarbilderna till musik o. text. Det väcker känslor tillbaka i tiden.

    Man ”drömmer sig tillbaka” och ser på Sverige som jag upplevde det. Under min uppväxt på 50 o. 60 – talet.
    Många med mig, känner djupt i märgen hur Sverige har förvandlats till något som börjar bli, mer o. mer oigenkänt. Det är något som inte riktigt stämmer med Sverige längre.

    Kanske Sverige i förvandlingens tecken?;
    Självklart att Sverige måste ”ställa upp” med en viss form av asyl o. flyktinginvandring, det är vi alla överens om.
    Men det bisarra och det obegripliga i sammanhanget
    är… att de svenska riksdagspolitikerna i så totalt plattfall för de nyanlända?
    En häpnandsväckande kravlöshet med likgiltighet från de etablerade politikernas sida.
    Är det inte en självklarhet, att de nyanlända måste förmås att anpassa sig till rådande lagar o. regler som gäller för oss övriga i samhället?…Att skylla på religiösa aspekter borde vara något helt främmande för en svensk politiker.
    Att föra på tal om sharialagar för de nyanlända muslimerna är någor så jä… horriblet, så det finns inte ord för det. Var finns jämnställdhetsbegreppet och lika lag för alla?
    Har man helt tappat fattningen..
    Sverige..Sharialager? Nej, stopp å belägg…
    Men, Ok kör hårt.
    Sverigedemokraterna kommer att överträffa dikten om det iscensätts…

    Det är för mig, totalt obegripligt o. ansvarslöst av svenska politiker att ens lyssa på shariakrav och speciella undantagsregler för de nyanlända..

    Ta reda på vad Karl-Oskar o. Kristina gjorde i Mobers böcker. Helt enkelt anpassade sig. Att de däremot kanske sjöng några svenska visor i stugans lugna vrå.. Det var deras privata ensak.

  24. lasse1 skriver:

    @ spikharry.
    Nya valmelodin..”Vi är på gång nu” ..kan inte bli något hit i stugorna runt om i vårt land.
    Absolut inte. Skrämmer mer än lockar.

    Det måste var en känslosam bit med inslag av svensk natur.. Gärna personer i bakgrunden, men inte i totalfokus.
    Den skall vara så neutral som möjligt, fritt från skränande personer i en valupptakt.
    Jag har full förståelse för detta, men ett budskap måste gå fram till hjärtat…
    Då är det istället den svenska naturen, kanske också en bild på vår fana som skall speglas.
    Grabben i ”blåsippan” väcker känslor, om vad killen kommer att få uppleva i framtiden.. Även om det föreställer en 50 – tals bild.

    Ett Sverige som blir mer o. mer främmande för de flesta, inte minst för den kommande generationen….
    Skall vi utsätta den lilla killen för detta?
    Jag kan se mig själv i honom. Den lilla blonda killen under 50 – talet. Nationalistiskt, kanske på gränsen till ”socialnazism” …Det må så vara.
    Men Sverige kan inte förneka sitt nordgermanska/ skandinaviska ursprung.
    Det är detta vi gör, vilket på sikt kommer att gå åt helvete.

    Jag är själv uppvuxen i ett starkt socialdemokratiskt hem och har präglats av 50 – talets ordning o. reda, fast med liberala värderingar och tolerans i hemmet.
    Jag har tyvärr under de sista 10 – åren gradvis sett förfallet och och tror mig vara ganska övertygad om, att Sverige framtid är förlorad.
    Det är håra ord men ingen vill tydligen se sanningen.

  25. Skogman skriver:

    Fredrik är en liten rabiessmittad råtta -med underbett!

