”Burkan” ett hjälpmedel för kriminella

06 februari 2010

Två burkaklädda rånare fick med sig motsvarande 46 000 kronor från ett postkontor nära Paris på lördagen.

”Personal ledde paret genom dubbla säkerhetsdörrar till postkontorets bankavdelning i tron att det rörde sig om två muslimska kvinnor, skriver Le Parisiens nätupplaga.

Strax efteråt slet de två männen av sig förklädnaden och drog ett vapen. De fick med sig pengar från både personalen och bankkunder i Athis Mons, söder om Paris.

Frankrike vill begränsa användandet av den fotsida muslimska klädnaden på offentliga platser. Burka anses inte förenlig med ”franska värden”.

President Nicolas Sarkozys högerparti UMP har lagt fram ett förslag i parlamentet som skulle göra det förbjudet att använda burka i offentliga miljöer av säkerhetsskäl. Enligt inrikesdepartementet bär omkring 1 900 kvinnor burka i Frankrike”.

Burkan är visst användbar till mer än en religiös förtryckar symbol, nu använder rånare den med viss framgång.

Snart får vi väl se en massa ungdomar från förorten utrustade med var sin burka springa runt och råna svennar lite här och lite där.

Män i burka rånade postkontor

Dna knyter mannen till två övergrepp varav ett på en 13-årig tös

06 februari 2010

Den 30-årige mannen lämnar hytten och knäpper byxorna. Han har precis våldtagit en 22-årig kvinna på färjan, enligt åtalet.

”Viking Line är ett horhus, säger mannen i förhör. Nu åtalas han för två våldtäkter i Stockholms tingsrätt.

Övervakningskameran fångar den 30-årige mannen när han knäpper byxorna i korridoren på Finlandsfärjan Viking Line.

Han har, enligt åtalet, precis knuffat in en 22-årig kvinna i hennes hytt och våldtagit henne, hon är för rädd för att skrika. Sedan går han upp på däck för att skåla in det nya året. Strax därefter grips den kraftigt berusade mannen.

Jag minns inte vad som hänt, jag kan omöjligt ha gjort det här, säger 30-åringen i förhör under nyårs­natten i år. Mannens dna matchar inte bara våldtäkten på Finlandsfärjan utan även ett sexövergrepp på en kraftigt berusad 13-årig flicka i Borlänge sommaren 2008.

Flickan som var på samma fest som 30-åringen berättar i ett brev att han under kvällen gjorde flera närmanden, men att hon hela tiden tryckte honom ifrån sig.

Jag försökte hela tiden ta bort honom. Han sa bara, varför? Jag svarade, jag är ett barn, jag är bara 13, du är en gammal gubbe för mig skriver flickan.

Senare på kvällen kände sig flickan väldigt yr, hon var drogpåverkad och starkt berusad.

Jag kände mig helt konstig och la mig på golvet. Jag kommer inte ihåg vad som hände. Jag vaknade i köket av att 30-åringen låg på mig. Han knäppte byxorna, tvättade händerna och gick ut. Jag låg kvar på golvet, sedan fattade jag vad han gjort.

Mannen nekar till båda brotten och säger i förhör att han inte ens var i Sverige när våldtäkten mot 13-åringen inträffade. Mannen åtalas nu för våldtäkt och våldtäkt mot barn vid Stockholms tingsrätt”.

Han har varit väldigt ful mot de här kvinnorna, säger Patrik Lillqvist på citypolisens enhet för familjevåld.

Aftonblaskan undanhåller precis som övriga svenska tidningar att kräket är ”Syrian” berikaren heter Tamer Al Hamdan.

Avfallsprokdukterna från mellanöstern har en benägenhet att ge sig på framförallt barn, ligger väl i deras gener sedan ”pedofil-profetens” storhetstid.

Fruktansvärt att kvinnor och barn måste gå omkring och vara rädda när dessa våldtäktsmaskiner uppenbarar sig. Jag hoppas självklart att Tamer Al Hamdan blir utvisad, men chansen är väl i stort sett noll att det blir på det sättet.

Knäpper byxorna – minuter efter våldtäkten


Nima Dervish: JAG SKITER I VEMS KUK DU MÅSTE SUGA! SKAFFA PENGARNA OCH SÄTT IN – GENAST

06 februari 2010

Författaren Nima Dervish har mejlhotat en kvinna som varit utsatt för hedersvåld.

”Dervish har själv skrivit en bok om hedersvåld, som kom ut i höstas på Norstedts.

Det här ser inte bra ut för mig, men hon fattade att jag inte menade allvar”, säger Nima Dervish till Realtid.se.

Frilansjournalisten Nima Dervish kom i höstas ut med boken ”Varför mördar man sin dotter?”, tillsammans med Imre Güngör, om hedersvåld.
Samtidigt som Dervish skrev boken hade han ett förhållande med en kvinna, som själv uppgivit att hon varit utsatt för hedersvåld.

Kvinnan ska ha blivit hotad med en hammare, varit frihetsberövad i ett hus i två veckor och hotats med en kula i huvudet om hon lämnade hemmet. Hennes exman ska ha brukat våld mot kvinnan i hemmet, med knuffar, sparkar och slag.

När Nima Dervish jobbade med boken diskuterade han och kvinnan ämnet regelbundet.

När förhållandet tog slut i höstas var kvinnan skyldig Dervish 2.000 kronor.

Och det är nu som Nima Dervish börjar skriva hotfulla mejl till kvinnan.

Den 13:e december 2009 mejlar han:

”Betala NU genast, annars får du se min fula sida.”

Kvinnan känner sig hotad av Dervish och svarar:

Är det ett hot eller? Om det är det undrar jag hur du tänker då? Dålig idé att hota mig, förstår du inte det…?”

Några dagar senare skickar Dervish ett mejl till kvinnan där han hotar henne med att sälja deras privata sexbilder.

”Eftersom du inte håller ditt ord känner jag mig tvingad att sälja våra privata bilder för att in mina pengar. (Ja, jag har kvar dem.) Vill du förhindra detta? SÄTT IN 2000 på mitt konto! SNARAST!”

Kvinnan lovar upprepade gånger att betala tillbaka sin skuld på 2.000 kronor, men när det inte dyker upp några pengar blir Nima Dervish allt mer irriterad.

Den 4:e januari 2010 skriver Nima Dervish: ”JAG SKITER I VEMS KUK DU MÅSTE SUGA! SKAFFA PENGARNA OCH SÄTT IN – GENAST!”

Efter det så har kvinnan återbetalat pengarna och hotmejlen har upphört.

När Realtid.se ringer upp Nima Dervish erkänner han direkt att det är han som skrivit hotmejlen.

Jag har haft det dåligt ekonomiskt och behövde få tillbaka lånet. Hade hon sagt att hon inte kunde betala tillbaka förrän i vår så hade det varit ok, men hon lovade och lovade och till slut ville jag ha mina pengar, säger Nima Dervish till Realtid.se.

Men de här hotmejlen går väl ändå över gränsen för vad som är acceptabelt?

Jag förstår att det här ser skitdåligt ut för mig, om jag hade menat vad jag skrev. Men jag ville bara ha mina pengar.

Jag ångrar det här djupt, men kvinnan som fick mejlen fattade att jag bara var förbannad och aldrig skulle göra någonting.

Om det hade varit en mafiososnubbe hade hon haft anledning att känna sig hotad, men inte av mig. Jag har dessutom slängt de privata bilderna nu.

Iranskfödde Nima Dervish visar att ränderna aldrig går ur. Han påstår sig värna om utsatta kvinnor, men framför själv hotfulla mejl till kvinnan som han levt ihop med på grund av 2000 kronor.

Sedan har en mage att påstå att det var ett skämt. Nima har själv blivit hotad av Mohamed Omar (islamisten som hyllar hitler).

Obegripligt att Nima sedan gör samma sak mot kvinnan han levt med. Kvinnokämpen Nima Dervish vänder på foten och blir istället en kvinnoförtryckare.

Nima vad blir nästa steg? skall du ansluta dig till Omar och fortsätta sprida hot och hat?

Författaren Nima Dervish har mejlhotat en kvinna som varit utsatt för hedersvåld.


Profetens följeslagare blockerar Oslo

06 februari 2010

Nästan 1 000 muslimska taxichaufförer parkerade natten till lördagen sina bilar i Oslos centrum i protest mot att Dagbladet tryckt karikatyrer av profeten Muhammed.

”Demonstrationen i den norska huvudstaden beslutades på fredagskvällen och initiativtagarna uppmanade chaufförerna att stå still mellan klockan två och fyra.

Klockan tre hade närmare 1 000 förare följt uppmaningen, rapporterar NKR från Oslo centrum.

Protesten gick lugnt till och polisen nöjde sig med att se till att det fanns fri passage för utryckningsfordon.

Dagbladet hade i onsdags karikatyrer av Muhammed på sin förstasida, som illustration till en text om att säkerhetspolisen hade länkat till omstridda teckningar på sin hemsida.

De muslimska taxichaufförerna ilsknade till över publiceringen av teckningen.

Det är missbruket av yttrandefriheten vi reagerar mot. Vi gör ingenting drastiskt men vi vill visa att vi är emot att det vi håller heligt missbrukas, sade en av chaufförerna,Rashad Munir till VG Nett”.

Allt som inte passar muslimerna och deras mål (världsherravälde) skall bekämpas till sista blodsdroppen.

Yttrandefriheten är fantastisk men bara när dom själva kan utnyttja den till 100 procent, annars är den förkastlig på alla sätt.

1000 taxiförare blockerar Oslo på grund av några teckningar av deras ledsagare i livet ”Profeten Muhammed”. Vore bättre om dom protesterat mot det utbredda våldet och alla råa överfallsvåldtäkter m.m. som vissa minoriteter i Oslo står för.

Otroligt sjukt att en person som äktar en sexårig tös (Aisha) och fullbordar äktenskapet med barnet när hon fyllt nio år kan hyllas av miljarder muslimer världen över.

Muslimska taxiförare blockerade Oslo

WG.nett: Muslimske taxisjåfører i hovedstaden skal i natt stoppe sine biler i to timer for å protestere mot Dagbladets trykking av Muhammed-karikaturer