Text-TV valet 2010 resultat 29/1-2010


Röstning till valet 2010 via sms till TV4 text-TV.

Nu är det iofs endast 608 sms röster som ligger till grund för utslaget men trevlig läsning är det för oss svenskvänliga.

Klicka på bilden för större storlek, bra för oss lite äldre stofiler 🙂

”USA blir hårdare mot dem som inte uppfyller de amerikanska myndigheternas inresekrav. De lär stoppas redan på flygplatsen i Sverige, för annars får flygbolaget böta”.

Hårdare amerikanska krav beror nog inte på Greta och hennes dildo eller på Hubert 65 som är tatuerad.

Det handlar självklart om ”kulturberikare” som Ahemd och hans övriga islamistiska vänner som förbereder terrorattacker och annat skit som dom älskar lika högt som Islam..

Tackar Sveas rika för tipsen.

USA skärper inresekraven för svenskar

4 Responses to Text-TV valet 2010 resultat 29/1-2010

  1. Per-Åke skriver:

    Valet blir en fruktansvärt chock för alla väljare och politiker förutom Sverigedemkraterna som får 6,88% av rösterna.

  2. Robin_Shadowes skriver:

    Med reservation för eventuellt valfusk så tror jag snarare dom kommer få 20% – minst!

  3. annullera skriver:

    Jag hoppas att ni har rätt! Det är Sveriges- och folkets enda hopp!

    Jag vågar inte tänka på framtiden om inte SD kommer in i Riksdagen.

  4. saddamhuissan skriver:

    Såg innan sidan tog bort att SD fick 46.1 %. 926 personer hade röstat. Leve demokratin säger jag bara. Vilken demokrati fråga ni kanske? Jag vad är det för ett land man lever i?

