Ismail Kamil (FP) mot riksdagen



Landstingsrådet Ismail Kamil (FP) har tackat ja till att bli Folkpartiets riksdagskandidat inför valet 2010 sedan paritets nomineringskommitté fastställt förslaget till riksdagslista för Uppsala län.

”Ismail Kamil går därmed vidare i sin politiska karriär efter 12 år som landstingsråd.

Jag kommer att driva frågor för de svaga i samhället, barn och äldre, säger Ismail Kamil i en kommentar”.

Hycklaren Kamil som anser sig vara mer värd än andra skall nu helt plötsligt värna om dom svaga i samhället.

Vad han säger mellan raderna är att han vill värna om sina landsmän och andra invandrare.

Kamil mot riksdagen

SpikHarry Ismail Kamil jag är värd mer än andra

3 Responses to Ismail Kamil (FP) mot riksdagen

  1. Ingrid skriver:

    Det var ju han som var på tapeten alldeles nyss för att han tyckte att han hade rätt att gå före i kön för vaccination – eftersom han var politiker och ”dessutom hade små barn”. Jag blir alldeles förtvivlad.

  2. Ingrid skriver:

    Nu såg jag länken till det tidigare inlägget. Beklagar – jag skrev i ilskans töcken…

  3. Robin_Shadowes skriver:

    Han värnar bara om andra mussar, svenskar är honom likgiltigt.

