Rånade 13-åring på 20 kronor


MALMÖ. Två gärningsmän tvingade en 13-årig pojke av en stadsbuss och in på Ica på Södra Förstadsgatan. Där rånade de pojken på 20 kronor.

”Det var klockan tio i sju som polisen fick larm om rånet. Två män hade tvingat pojken att gå av en buss vid en hållplats i närheten av Ica Supermarket i korsningen mellan Södra Förstadsgatan och Smedjegatan.

De två männen gick sedan in i affären tillsammans med pojken och rånarduon fick honom att ge ifrån sig de pengar han hade, vilket var 20 kronor. Gärningsmännen lämnade sedan platsen till fots i riktning mot Södervärn. 13-åringen ska inte vara fysiskt skadad”.

Satans ligister som ger sig på barn och rånar dom på sina slantar. Kulturberikare tar över mer och mer.

Ilmar Reepalu njuter nog i fulla drag nu när hans parti snart uppnått målet att skänka bort vårt land. Mona är sååå stolt över dig Ilmar.

Två gärningsmän tvingade en 13-årig pojke av en stadsbuss och in på Ica på Södra Förstadsgatan. Där rånade de pojken på 20 kronor

14 Responses to Rånade 13-åring på 20 kronor

  1. annullera skriver:

    Jag bara undrar!
    Hur mår denna 13 åring idag? Man kan fråga sig hur en sådan här upplevelse sätter sig psykiskt. Kan denna 13 åring i framtiden gå ut och känna sig trygg? Vad tror Ni som läser detta? Nästa gång är det kanske Ni själva eller era egna barn som råkar ut för dessa så kallade kulturberikare. Personligen skulle jag hellre kalla dem importerade miss anpassade grott människor som inte kan skilja på rätt och fel. Det är inte heller så konstigt med tanke på vad de kommer ifrån. Vem har lärt dessa vad civilisation betyder.

  2. tarzan skriver:

    Malmö är en ond stad styrd av djävulens hantlangare Ilmar Repaluu.

  3. Äpplet skriver:

    Hag jag missat något här? Står det något om gärningsmännens urpsrung?

  4. Äpplet skriver:

    Inget svar?

  5. Blodsven skriver:

    Ja Äpplet! Du har missat sannolikheten att dessa brott utfört av flera gärningsmän, där ett ensamt hjälplöst offer blir förnedrad och rånad har en sannolikhetsstatistik på 97% att gentlemännen har annan etnisk bakgrund. Skulle det i detta fallet vara annorlunda, ska jag personligen be dig om ursäkt..

    • Äpplet skriver:

      Jag ville bara veta om Harry och hans vapendragare Annullera hade några belägg för sina påståenden, men det visade sig alltså vara ännu ett populistiskt vargrop.

      Det är alltså den här typen av etik och moral som invandrare ska anpassa sig till. Intellektuell och akademisk hederlighet är inget som prioriteras på den här bloggen och inte heller bland kommentatorerna. Jag hade förväntat mig mer från den svenska högern, men ni visar att ni lever upp till alla fördomar.

      Det blir mitt sista inlägg på den här bloggen.

  6. Jo skriver:

    PACK!

  7. Bosse skriver:

    Jag kan inte se några problem med invanringen, Islam är bra, gud är stor och vetenskapsmänn är rasister, svart är vitt, månen en ost och jorden platt. Allah Akbar, jag har rätt eftersom det är min heliga tro som inte får ifrågasättas.

  8. Blodsven skriver:

    Förstår att Äpplet hade svårt att argumentera emot kalla fakta. Intellektuell och akademisk ”hederlighet” har faktiskt aldrig visat sig vara särskilt hederligt…

  9. Jocke skriver:

    Ursäkta mig!

    Men vad i hela fridens namn är Äpplet för en stolle? Har aldrig sett honom svara på en enda fråga. Är det sådant som han kallar för etik och moral?

    Vänsterextremister kan nog endast kasta sten och förstöra andras egendom.

  10. World Traveller skriver:

    Jag ser fram emot den dan daa ett svenskt medborgargarde bildas och boerjar leta upp alla mordbraennare och vaaldtaektsmaen och liknande och ger igen, flerdubbelt igen.

