Ismail Kamil jag är värd mer än andra!!


Ismail Kamil
I Uppsala går politikerna före i vaccinationskön. Argumentet är att de behövs för att fatta viktiga beslut.

Landstingsrådet Ismail Kamil säger att “som landstingsråd med ansvar för flera miljarder kronor anser jag att jag tillhör en prioriterad grupp. Jag har dessutom små barn”.

”Ismail Kamil och hans politikerkollegor har fel. De tillhör inte alls en prioriterad grupp. Tvärtom borde de skämmas för sitt egoistiska beteende.

Argumentet att landstingsrådet Kamil ska gå före i kön därför att han (än så länge) har ansvar för flera miljarder kronor är definitivt inte förenligt med tanken om alla människors lika värde. Det är onekligen extra pikant att han är just landstingsråd och sysslar med sjukvårdspolitik. Han borde få löneavdrag.

Den som vill tillämpa utilitarismen i praktiken bör först i god demokratisk ordning ändra Hälso- och sjukvårdslagen. Att som politikerna i Uppsala försöka föra in utilitarismen smygvägen bakifrån är djupt odemokratiskt.

MARTIN PETERSON

biträdande professor, Eindhoven University of Technology, sektionen för filosofi och etik”.

Jag att jag tillhör en prioriterad grupp. Jag har dessutom små barn”.

Klockrent uttalande av Ismail Kamil, invandrare är prioriterade, om det sedan är politiker eller andra ”brottslingar” så har dom företräde.

Var väl en socialdemokrat som också använde sig av gräddfilen för att gå förbi hela kön. Otroligt att dom sedan försvarar sig en massa skitsnack.

Ismail Kamil är inte speciellt populär bland chefer inom Landstinget i Uppsala. av 238 tillfrågade svarade cirka 40 procent på undersökningen om hur deras förtroende var för dom nio politikerna. Lägst betyg fick Ismail Kamil.

12 procent gav honom lägsta tänkbara betyg, det vill säga 0. Han fick självklart svara på frågor om undersökningen som nollade honom.

Svaret han gav var: jag tolkar resultatet som positivt???

Politiker får visst vara hur dumma som helst, dumhet verkar vara dom flesta politikers ledord för att kunna klättra högre upp mot den yttersta snyltareliten.

Politikerna borde skämmas för sitt egoistiska beteende

Landstingspolitikern Ismail Kamil sågas av chefer inom Upplandsvården

Politiker fick förtur till vaccin

6 Responses to Ismail Kamil jag är värd mer än andra!!

  1. Blodsven skriver:

    Ett inkvoterat arsel vars enda enda kompetens består i fanskapets ursprung! Varför tror etablissemanget fortfarande att folk inte genomskådat vansinnet…

  2. A-mannen skriver:

    Jag håller med, en person med så mycket konsonanter skulle stifta bekantskap med en Gyttorp.

  3. Robin_Shadowes skriver:

    Må denne usle muslim ändå drabbas av svin-influensan! Det vore det slutgiltiga beviset att det inte finns någon allah.

  4. FreeBird skriver:

    Som väntat, en folkpartist.

  5. Sixten skriver:

    Vaccinet ger inget hundraprocentigt skydd – och kan ge mer eller mindre skadliga biverkningar. Så hans barn – ovaccinerade? – kan drabbas ändå. Men det är hans problem.

    Att han har så orealistiskt höga tankar om sig själv är väl inget konstigt – de flesta av hans gelikar har det ju. Jag har träffat på några sådana och det går inte att diskutera med dem. De är fanatiska i sin tro på sig själva och på sin sagofigur …

  6. Sixten skriver:

    Fna vad han ser elak ut förresten!

