Kvinna rånad på sin mobil av 6-8 tuffa grabbar


Sex till åtta gärningsmän överföll en cyklande kvinna och rånade henne på sin mobiltelefon på tisdagskvällen.

”MALMÖ. Kvinnan cyklade på en cykelväg mellan Rosengård och Husie när ungdomarna, uppskattningsvis mellan 15 och 18 år, dök upp. Gärningsmännen försvann sedan till fots i riktning mot Rosengård.

Kvinnan skadades inte fysiskt”

6 till 8 tuffa grabbar rånade en ensam kvinna. Undrar om dessa ”kulturberikare” känner sig tuffa idag?.

Jag ställer gärna upp med en mindre donation så dessa kräk kan skaffa en enkel biljett till deras respektive hemländer.

Finns ingen anledning att vi svenskar skall fortsätta betala deras bidrag år ut och år in. Ilmar Reepalu håller säkert inte med, för honom och övriga sossar så är alla röster i kommande val lika välkommna.

Ut med slöddret omgående.

Cyklande kvinna rånades på mobiltelefon

4 Responses to Kvinna rånad på sin mobil av 6-8 tuffa grabbar

  1. Nisse skriver:

    Det är för djävligt, de kommer hit och ber om skydd och sociala skyddsnät, och lever på bidrag. Tacken kommer sen i form av rån! FyFan! Utvisning nu!

  2. Neo skriver:

    Jo, så är det i dagens Sverige. Synd att vi har så mycket obildat folk som inte kan inse eller som helt enkelt vägrar att se sanningen i vitögat. Jag är 19 unga år men , jag har aldrig sett klarare. Att svenska folket låter dessa..djur, gå fritt på gatorna är otroligt. Hade jag styrt så hade jag fan satt stopp för detta elände..skam är vad det är. Och jag hoppas innerligt att SD får sätta lite krav på vår fega, och framförallt hopplösa regering. Felet med vårat nuvarande styre är ju att vi är såååå himla rädda att bli stämplade som rasister, men faktum består ju – hur kan man neka till ren och skör fakta? Det står ju svart på vitt hur det ligger till? Varför bortser folk från detta, och skymmer sanningen genom löjliga rubriker i försök att sänka SD. Detta leder bara till att förhoppningsvis ännu fler personer kommer till insikt, genom att läsa din blogg Spikharry. Jag har följt det du skriver ett bra tag nu, och jag sprider det jag kan vidare till mina vänner. Vill att du ska veta att du är mycket uppskattad för dina tankar och det du skriver!

    • spikharry skriver:

      Tack för dom värmande orden Neo 🙂 Känns bra när ni uppskattar det som skrivs i bloggen. Fortsätt själv med dina inlägg.

      //SpikHarry

  3. Ahab skriver:

    and it goes on and on and on and on……Jag blir snart skogstokig på att det blundas för denna tickande bomb, vem skall vara den förste som får plikta med livet innan vinden vänder?

