SD:aren Stellan Bojerud stoppad orsak? han är SD:are


Lundaförlaget Historiska Media har beställt tre artiklar av den omvittnat mycket kompetente militärhistorikern Stellan Bojerud.

Nu blev det dock inget av det hela. När lundaförlaget Historisk Media fick reda på att Stellan Bojerud bytt parti från Moderaterna till Sverigedemokraterna då blev han stoppad.

”De beställda artiklarna skulle ha publicerats i den nystartade tidningen Militär Historia, skriver Sydsvenskan i dag. De skulle handla om Koreakriget, om Brasiliens deltagande i andra världskriget och om en svensk motståndsman i det under kriget nazistockuperade Norge. Men nu blir det alltså ingen publicering”.

vi betraktar fortfarande Stellan Bojerud som en duktig militärhistoriker och har stort förtroende för honom i den egenskapen, säger Magnus Bergsten från Historiska Media till Sydsvenskan.
Men en Sverigedemokrat vill dom inte ha med att göra.

Vi bugar och bockar för alla procent vi ökar när sådana här beslut tas av mindre vetande människor.

Sverigedemokrat stoppad p.g.a att han bytt parti från Moderaterna till SD

7 Responses to SD:aren Stellan Bojerud stoppad orsak? han är SD:are

  1. annullera skriver:

    PATETISKT, SORGLIGT, ODEMOKRATISKT, EFTERBLIVET!
    VAD ÄR DET FÖR DJ…..LA LAND MAN LEVER I?
    DE BORDE SKÄMMAS, MEN DET HAR DOM INTE VETT OCH FÖRSTÅND TILL!
    HUR SOM HELST SÅ SKÄMMER DE UT SIG INFÖR ALLA SOM FÅR TA DEL AV DERAS SORGLIGA SÄTT ATT BETE SIG. JAG HOPPAS INNERLIGT ATT TIDEN HINNER IKAPP DESSA TAPPADE MÄNNISKOR OCH ATT DET KOMMER ATT SLÅ TILLBAKA PÅ DEM SJÄLVA.

  2. Blodsven skriver:

    Den förbannade rasiststämpeln håller på att rasera hela jävla samhället. Skollärare, poliser, chefer, politiker etc kan tamejfan inte utföra sina jobb pga denna vidriga rädsla för att bli utfryst. Det finns inget jävligare än idioter som blundar för verkligheten….

    • spikharry skriver:

      Instämmer till 100 procent.

      Mona och hennes svenskfientliga parti har uppnått sitt mål.

  3. soli01 skriver:

    Måste hålla med att det nu har gått för långt. Har man invändningar mot vår invandrarpolitik blir det direkt en stämpel att man är rasist. Mycktet farlig utveckling om vissa får makten igen med Miljöpartiet som dess ”sänke”.
    Vi har inte klarat dessa stora flykingströmmar under många år och Ny Demokrati på sin tid var inne på denna del, men blev nonchalerade totalt. Kommer en bok ”Rebellerna” som även tar upp denna del. Har en länk här http://ianwachtmeister.wordpress.com/
    Vi bör kunna prata om vår flykting/invandrings-politiken utan misstanke om något speciellt uppsåt.

  4. Sebastian skriver:

    Alltså jag måste bara få fråga – Vad är det för land och samhälle vi lever i? För inte fan är det det Sverige som jag föddes och levde upp i?! Tillhör landet inte oss Svenskar längre, eller vad är det frågan om? Så fort någon säger det minsta lilla om att man står för sitt land, är patriotisk, eller stolt över Sverige, så blir man direkt stämplad för att man är rasist! Skall man inte kunna gå runt med en svensk flagga på sin t-shirt utan att bli nedklubbad av idiotinvandrare? Jag kommer ihåg skoltiden för ca 2-3 år sedan, jag gick runt och lyssnade på Ultima thule och jag hade en tröja det stog Sverige på med svenska flaggan. Jag var patriotisk, inte rasist alls på något sätt. Jag stog bara för min sak, för mitt land. På rasten skulle jag dra hem och hämta en bok som jag glömt, och jag hör 2-3 personer följa efter mig bakifrån, och jag blir nedslagen, och får höra att jag är en ”jävla rasse som borde sticka hem till mitt eget land för att detta tillhör dem nu” Vad i helvete tänker man som svensk då? Inte konstigt att SD snart har 10% av rösterna, jag tänker då ge de en extra röst!

  5. Carl skriver:

    Två goda råd: köp inga böcker eller tidskrifter från Historiska Media. Rösta på Sverigedemokraterna i riksdagsvalet 2010.

  6. Teddy Möller skriver:

    Jag tycker att det är rätt talande när t.o.m. Ken Ring (rikskänd rappare och andra generationens invandrare) tycker att Svensk flyktingpolitik är kass, och att han tycker att invandringen borde stoppas…

